زمان خبر:19 ثانیه قبل

کیف پول بلاک چین و پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال Blockchain.com گزارش‌ها تاییدیه نظارتی را از سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی یا VARA دریافت کرده است.

بر اساس گزارش جمعه رویترز، VARA قراردادی را امضا کرد که به Blockchain.com اجازه می‌دهد دفتری در دبی باز کند. این شرکت کریپتو در حال حاضر چندین دفتر در آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی و سنگاپور دارد.
از زمانی که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم(Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum)، نخست‌وزیر و حاکم دبی در ماه مارس(اسفند 1400) تأسیس رگولاتور کریپتو و قانون همراه آن را اعلام کرد، VARA برای شرکت‌های تابعه Crypto.com، OKX و FTX برای ارائه خدمات مرتبط با رمزارز در امارت موافقت کرد. در ماه جولای(تیر)، آل مکتوم همچنین یک استراتژی متاورس را راه اندازی کرد که هدف آن ایجاد بیش از 40000 شغل مجازی تا سال 2030 (1409)در دبی بود.

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های زیرساخت بیت‌کوین (BTC) که دفتر مرکزی آن در لندن است، Blockchain.com است که به دنبال تأییدیه نظارتی در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هلند نیز می باشد. در ماه آگوست(مرداد)، مرجع پولی جزایر کیمن به‌طور رسمی به Blockchain.com اجازه داد تا خدمات صرافی ارائه کند. پس از یک دوره مالی در ماه مارس(اسفند 1400)، ارزش این شرکت رمزارزی 14 میلیارد دلار گزارش شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:cointelegraph

منبع