زمان خبر:35 ثانیه قبل

برند لوکس هرمس( Hermès ) پس از ثبت درخواست علامت تجاری که NFTها، رمزارزها و متاورس را پوشش می دهد، زمینه ورود خود به Web3 را فراهم می کند.

 بر اساس یک بایگانی در 26 آگوست(4 شهریور) به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO)، این علامت تجاری نرم‌افزار قابل دانلودی را برای مشاهده، ذخیره و مدیریت کالاهای مجازی، کلکسیون‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال و NFT برای استفاده در دنیای آنلاین پوشش می‌دهد.

 همچنین علائم تجاری را برای «خدمات فروشگاه‌های خرده‌فروشی با کالاهای مجازی» و همچنین نمایشگاه‌های مد و تجاری در «محیط‌های واقعیت مجازی، افزوده یا ترکیبی آنلاین» و برای «ارائه یک بازار آنلاین برای خریداران و فروشندگان کالاهای مجازی» ثبت کرد.

در حالت کلی، برند لوکس هرمس یک درخواست علامت تجاری به نام خود ثبت کرده و ادعا می کند که قصد دارد آن را گسترش دهد:

 ▶️NFT + ارز مجازی

 ▶️معاملات رمزارزی + NFT

 ▶️بازارهای خوب مجازی

 ▶️نمایش های لباس، کفش و مد مجازی

درخواست علامت تجاری جدید چند ماه پس از طرح دعوی علیه موسس متابیرکینز(MetaBirkins)، میسون روچیلد(Mason Rothschild) در ژانویه(دی 1400) به اتهام استفاده از نام بیرکین این برند برای کسب درآمد از فروش و فروش مجدد مجموعه NFT متابیرکینز ارائه می‌شود.

 در یک شکایت حقوقی ۴۷ صفحه‌ای علیه روچیلد، هرمس ادعا کرد که «برند متابیرکینز با افزودن پیشوند عمومی «متا» به علامت تجاری معروف Birkin، به سادگی علامت تجاری معروف Birkin هرمس را از بین می‌برد، و در نتیجه این توهم ایجاد می‌کند که نام تجاری MetaBirkins یک نام تجاری است. 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع