زمان خبر:3 ثانیه قبل

شخصیت‌ های کلاسیک فیلم‌ های Clerks، جی و سایلنت باب، در مجموعه جدیدی از توکن‌ های NFT که توسط شرکت محصولات مصرفی و فرهنگی پاپ Funko منتشر شده است، به نمایش گذاشته می‌ شوند.

جی و سایلنت باب بیشتر به خاطر حضور در فیلم‌ های Clerks شناخته شده اند، اما در تمام فیلم‌ های Askewniverse کوین اسمیت نیز حضور دارند. این دو کاراکتر همچنین در فیلم‌ های «جی و سایلنت باب استریک بک»، «فیلم کارتونی سوپر گرووی جی و سایلنت باب» و «ریبوت جی و سایلنت باب» بازی کرده اند.

 

 

فانکو مجموعه NFT جی و سایلنت باب را در روز جمعه از طریق توییتر و فیس بوک معرفی کرد و خاطرنشان کرد که این مجموعه در روز سه شنبه، 26 ژوئیه (4 مرداد) عرضه خواهد شد. وب سایت digital.funko.com اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه NFT جی و سایلنت باب ارائه می دهد. به گفته این سایت، فانکو مجموعه‌ های دیجیتالی جی و سایلنت باب را منتشر می‌ کند، اما نسخه‌ های فیزیکی شخصیت‌ های جی و سایلنت باب نیز ساخته خواهد شد.

NFT های پاپ دیجیتالی فانکو به ده ها برند معروف تولید کننده محصولات کلکسیونی دیجیتال می پیوندد

قبل از معرفی NFT های جی و سایلنت باب، فانکو با مارک های معروفی مانند DC Comics و Warner Bros همکاری کرده است. توکن های NFT فانکو دیجیتال پاپ مشابه محصولاتی هستند که فانکو در فروشگاه ها می فروشد زیرا دارای سبک متمایز فانکو هستند. NFT فانکو دیجیتال پاپ جی و سایلنت باب از طریق پلتفرم NFT Droppp در دسترس خواهند بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin

منبع