زمان خبر:7 ثانیه قبل

تیم اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) با انتشار یک اطلاعیه رسمی در کانال های رسانه های اجتماعی خود اعلام کرد از تاریخ 29 مارس 2022 (9 فروردین)، تراکنش های رایگان در زنجیره جانبی بومی آن، یعنی رونین (RON) محدود خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: “گرچه تراکنش‌های رایگان برای راه‌اندازی شبکه رونین و پیاده‌سازی رمزارز بومی آن (RON) نقش بسیار مهمی داشته است، اما RPC گس رایگان فضای محدودی دارد”. با این اوصاف، به منظور اطمینان از رشد پایدار شبکه رونین (RON)، محدودیت های جدیدی در کارمزد زنجیره جانبی اعمال می شود. کاربران شبکه رونین (RON) باید زین پس 1 واحد MEO Axie را برای حداقل 30 روز هولد کنند تا دو تراکنش رایگان در ماه دریافت نمایند. نگهداری Mystic Axies به کاربران اجازه می دهد تا 80 تراکنش در ماه را به صورت رایگان انجام دهند. با هولدکردن Mystic Lands، این محدودیت می تواند به 160 تراکنش در ماه افزایش یابد.

هر حساب بر اساس بالاترین ارزش NFT هایی که در خود جا داده باشد، تراکنش های رایگان دریافت می کند. برای دریافت این بونوس، این حساب باید NFT یا زمین را برای کل ماه نگهداری کند.

در صورت اتمام تراکنش ها، کاربر شبکه رونین (RON) باید با استفاده از یک حساب کاربری جدید، توکن‌های RON را در صرافی غیرمتمرکز Katana خریداری کند و حساب اصلی خود را با این توکن‌ها دوباره شارژ نماید.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع