زمان خبر:32 دقیقه قبل

طبق گزارش ها، بانک مرکزی اروپا یا ECB، با هشدار به کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد لزوم هماهنگ کردن مقررات برای ارزهای دیجیتال، در حال آماده شدن برای اجرای قانون جدیدی است.
طبق گزارش یکشنبه فایننشال تایمز، بانک مرکزی اروپا در مورد همپوشانی مقرراتی احتمالی بین بانک‌های مرکزی مربوطه در اتحادیه اروپا و شرکت‌های ارز دیجیتال نگران بود، زیرا مقامات برای اجرای چارچوب بازار دارایی‌های رمزنگاری یا MiCA آماده می‌شوند. پارلمان اروپا، کمیسیون اروپا و شورای اروپا در 30 ژوئن(9 تیر) به توافقی دست یافتند که صادرکنندگان و ارائه دهندگان خدمات رمزارزی را تحت کنترل حوزه قضایی خود تحت یک چارچوب قانونی واحد قرار دهند.
بر اساس گزارش‌ها، تنظیم‌کننده‌های 19 کشور عضو اتحادیه اروپا در جلسه هیئت نظارت در ماه جولای برای بحث در مورد MiCA و اجرای احتمالی آن شرکت خواهند کرد. پس از اجرا، این قانون از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی می‌خواهد به الزامات خاصی با هدف محافظت از سرمایه‌گذاران و همچنین هشدار به مشتریان در مورد خطر بالقوه سرمایه‌گذاری در بازار بی‌ثبات کریپتو پایبند باشند. مقامات اتحادیه اروپا همچنین یک دوره بررسی 18 ماهه برای ارزیابی چارچوب قانونی پیشنهادی و تعیین اینکه آیا این چارچوب شامل سایر محصولات مرتبط با رمزنگاری مانند توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT می‌شود، خواهند داشت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع