زمان خبر:18 ثانیه قبل

همانطور که توسط ویل استیتز (WhaleStats) گزارش شده است، نهنگ اتریوم(ETH)، BlueWhale0073 که در رتبه پنجم قرار دارد، 223,761,580,609 شیبا اینو(SHIB) یا به ارزش 5,781,999 دلار خریداری کرده است. شیبا اینو پس از مدت‌ها انتظار برای فهرست شدن در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود(Robinhood)، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

 

علاوه بر افزایش حجم اجتماعی، معامله‌گران بزرگ، مقدار قابل‌توجهی رمزارز خریداری کرده‌اند، که SHIB را به یکی از دارایی‌های خریدار شده در بین نهنگ‌های اتریوم در WhaleStats، در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل کرده است. SHIB در زمان انتشار این مطلب با قیمت 0.000257 دلار معامله می شود.

شیبااینو 1 - خرید 223 میلیارد شیبا اینو، توسط یکی از نهنگ های برتر!

 

علاوه بر این، شیبا اینو همچنان در بین 1000 نهنگ بزرگ ETH، همچنان برتر است. این کیف پول های برتر در حال حاضر دارای 1,602,881,412 دلار شیبا اینو هستند.

شیبااینو 2 - خرید 223 میلیارد شیبا اینو، توسط یکی از نهنگ های برتر!

 

SHIB همچنین در بین 10 رمزارز برتر خریداری شده برای 2000 نهنگ بزرگ ETH در 24 ساعت گذشته رتبه بندی می شود.

SHIB: رویداد پیشنهاد متاورس (Metaverse) به پایان می رسد

همانطور که در وبسایت SHIB رسمی دیده می شود: توئیتر متاورس (Metaverse Twitter)، رویداد پیشنهاد دسترسی زودهنگام، که مرحله مقدماتی SHIB، یعنی فروش زمین Metaverse، را نشان می دهد، به پایان خود رسیده است.

شیبااینو 3 - خرید 223 میلیارد شیبا اینو، توسط یکی از نهنگ های برتر!

 

پس از اتمام مرحله مقدماتی این رویداد دسترسی زودهنگام، توسعه دهندگان SHIB اعلام کردند که مرحله دوم را که مرحله رویداد هولدر(holder) است، راه اندازی میکند.

مرحله دوم و سوم، که رویداد هولدر و فروش عمومی است، برای کسانی است که نتوانستند دسترسی زودهنگام داشته باشند. انتظار می رود که رویداد هولدر به مدت هفت روز ادامه داشته باشد و بلافاصله پس از پایان رویداد پیشنهاد آغاز شود.

آخرین مرحله از فروش عمومی قرار است پس از دو مرحله اول انجام شود و شرکت کنندگان می توانند زمین های موجود روی نقشه را با قیمت ثابت و بدون نیاز به قفل کردن هیچ گونه دارایی در اکوسیستم SHIB خریداری کنند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، برنامه رسمی تلفن همراه AMC Theatres، بزرگترین زنجیره سینماهای زنجیره ای جهان، اکنون به کاربران اجازه می دهد تا با کمک شیبا اینو، طبق اعلامیه ای که توسط مدیر عامل، آدام آرون (Adam Aron) منتشر شده است، بلیط خریداری کنند. کاربران برای پرداخت با SHIB باید برنامه خود را به آخرین نسخه به روز کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع