زمان خبر:3 ثانیه قبل

پلتفرم Slide، یک استارت‌ آپ که زیرساخت های تجربه کاربری را برای برنامه‌ های غیرمتمرکز (dapps) فراهم می‌ کند، 12.3 میلیون دلار سرمایه، در یک دور اولیه که توسط شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری متمرکز بر رمزارزها، Polychain Capital و Framework Ventures هدایت می‌ شود، جمع‌ آوری کرده است. این بودجه به اسلاید کمک می‌ کند تا به گسترش تیم خود، ایجاد زیرساخت‌ های خود و توزیع راه‌ حل در dappها ادامه دهد.

کاربر جدیدی که می‌ خواهد با یک برنامه Web3 تعامل داشته باشد، اغلب مجبور است منابع شخص ثالثی را برای خرید رمزارز و نگهداری دارایی‌ ها پیدا کند تا بتواند رمزارز را در برنامه استفاده کند. اسلاید یک راه حل همه کاره ارائه می دهد که کاربران را با ویژگی هایی که شامل خرید توکن NFT از طریق کارت اعتباری و کیف پول غیرامانی است که با آدرس ایمیل به جای افزونه مرورگر تنظیم شده است، در برنامه نگه می دارد.

تیمور فرمان فرمائیان (Teymour Farman-Farmaian)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران اسلاید در مصاحبه ای به کوین دسک گفت: «ما به هر کاربری، صرف نظر از سابقه یا تجربه‌ اش، این امکان را می‌ دهیم که بتواند از وب3 استفاده کند. «در حال حاضر برای یک کاربر معمولی استفاده از dapp واقعاً سخت است و برای dapp درحال رشد نیز قرار گرفتن در معرض کاربران عادی سخت است. چراکه هر دو طرف برای رسیدن به یکدیگر مشکل دارند.»

اسلاید مستقر در نیویورک اوایل سال جاری توسط فرمان فرمائیان، پیشرو سابق محصولات در کوین بیس، و Sam Hatem که قبلاً به عنوان توسعه دهنده بلاک چین در پلتفرم سرمایه گذاری Polymarket کار می کرد، تأسیس شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: coindesk

منبع