زمان خبر:3 دقیقه قبل

بیلی موری (Billy Murray)، بازیگر، نویسنده و کمدین آمریکایی و یک چهره شناخته شده در صنعت سرگرمی در سطح جهانی است که به مدت شش دهه مداوم درخشیده است.

فعالیت های برجسته موری که با The National Lampoon Radio Hour در سال 1973 (1352) شروع شد، شامل Saturday Night Live، Ghostbusters، Groundhog Day، Lost in Translation و Zombieland، در میان بسیاری دیگر از مشارکت‌ های قابل‌ توجه وی در صفحه نمایش است.

موری جوایز زیادی کسب کرده است، به طور عمده جوایز فیلم و تلویزیون آکادمی بریتانیا (بفتا) برای بازی در نقش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کمدی-درام گمشده در ترجمه در سال 2003 (1382) و جوایز گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد.

در جدیدترین سرمایه‌گذاری خود، این مرد 71 ساله با بازار NFT بتای صرافی کوین بیس، سایت سرگرمی CHIVE و پلتفرم تجارت الکترونیک Project Venkman همکاری کرده است تا مجموعه‌ای از NFT‌های منحصر به فرد را منتشر کند.

یک پست وبلاگ رسمی از کوین بیس جزئیات خاصی را که در پس انتشار 1000 قطعه ای وجود دارد، با ذکر این نکته که “100 NFT داستانی حاوی حکایت، مشاهدات، توصیه ها، خاطرات، موراییسم ها و موارد دیگر را ارائه می دهد” اشاره می کند:

“بیل و پسرش جکسون شخصاً هر داستان NFT را در مجموعه بررسی، ویرایش و تأیید کردند. آنها همچنین از نزدیک با نویسنده جان ریسیگ همکاری کردند تا زمینه ای را به داستان هایی که همه ما می شناسیم و دوستشان داریم اضافه کنند، در حالی که ده ها داستان را که کمتر کسی تا به حال شنیده است، مشارکت داده است.”

یک کاربر با نام کاربری @nftalan یک نظر زیر این اطلاعیه به اشتراک گذاشت، “بیل این شگفت انگیز خواهد بود!، که موری پاسخ داد “یک صندلی را برای زمان داستان رزرو کن!”

در کنار این دارایی دیجیتال، یک “عکس واقعی، با فرمت بزرگ، پرتره اکریلیک روی بوم از بیل موری” توسط هنرمند اکسپرسیونیست انتزاعی ساکن کالیفرنیا دیوید گریزل ساخته شده است. این اثر در تاریخ نامشخصی در آگوست 2022 (مرداد 1401) همراه با اولین دارایی NFT مجموعه با تمام سرمایه های تعیین شده به یک سازمان خیریه منتخب به حراج گذاشته خواهد شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع: cointelegraph

منبع