زمان خبر:4 ثانیه قبل

پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه ۲ پالی‌گان آخرین ادغام با اکوسیستم خود را در تلاش مداوم برای توسعه آن انجام داده است.

DataMynt، یک راه حل پرداخت ارز دیجیتال، ممکن است به زودی با راه حل مقیاس بندی فول استک پالی‌گان، همراه با شرکا، کسب و کارها و خرده فروشان خود ادغام شود. همانطور که گفته شده، DataMynt نیز از شبکه گسترده پالی‌گان و پایگاه کاربر آن پشتیبانی خواهد کرد.

در اواخر ژانویه (اوایل بهمن)، پالی‌گان اعلام کرد که با بیش از ۷۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) در حال اجرا در شبکه، به نقطه عطف جدیدی رسیده است. رشد تصاعدی برنامه‌های کاربردی جدید در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) باعث ازدحام و افزایش هزینه‌ها در شبکه اصلی اتریوم شد. برای بهره بردن از هزینه های کمتر، بیشتر فعالیت ها به پالی‌گان اختصاص یافت.

پرایس اکشن MATIC
قیمت MATIC در هفته قبل کاهش یافت زیرا شبکه پالی‌گان مشکلات موقتی را تجربه کرده بود. همانطور که در U.Today قبلاً گزارش شده بود، شبکه پالی‌گان (MATIC) با مشکلی در سراسر شبکه مواجه شد که باعث مسدود شدن تراکنش و بنا به گزارش‌ها، مدتی از کار افتادگی شد. همین اتفاق باعث شد که بایننس برداشت MATIC از پلتفرم خود را متوقف کند.

در زمان انتشار این مقاله، MATIC در تلاش بود تا از پایین ترین سطح روزانه ۱/۱۷ دلاری خود بازگردد و در حال حاضر با قیمت ۱/۴۴ دلار معامله می شود.

در میان کاهش قیمت ها، نهنگ ها از این فرصت برای انباشت استفاده می کنند، زیرا WhaleStats اخیرا خرید ۶,۰۲۳,۳۱۵ MATIC (به ارزش ۸,۵۵۳,۱۰۷ دلار) را گزارش داده است. 

نهنگ‌های پالی‌گان در ۲۴ ساعت گذشته فعال‌تر شده‌اند، زیرا تعداد تراکنش‌های بزرگ به ازای داده‌های IntoTheBlock به میزان ۳۴ درصد افزایش یافته است. جهش در معاملات بزرگ اغلب به فعالیت زیاد در بین بازیگران نهادی یا نهنگ ها اشاره دارد که یا در حال خرید هستند یا فروش.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع