زمان خبر:3 ثانیه قبل

پلتفرم مقیاس‌پذیر لایه ۲ پالی‌گان (Polygon) اکنون از ApeCoin پشتیبانی می‌کند و آن را برای بیش از ۱۹،۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) و بازی در سراسر بلاک چین در دسترس قرار می‌دهد.

پس از فروش تاریخی NFT شرکت Yuga Labs، شرکت پشتیبان ApeCoin و Bored Ape در بروزرسانی بعدی توییتر خود گفت: “این بزرگترین ضرب NFT در تاریخ بوده است. این تقاضا بسیار فراتر از انتظارات هر کسی بود. مقیاس این ضرب به قدری بزرگ بود که Etherscan برای پردازش آن به مشکل بر خورد. از اینکه چراغ‌های اتریوم را برای مدتی خاموش کردیم متأسفیم.”

این اتفاق نشان می‌دهد که ApeCoin ممکن است نیاز به مهاجرت به زنجیره خود داشته باشد تا به مقیاس مناسبی برسد، زیرا اتریوم قادر به مدیریت این حجم عظیم از خرید ها نیست.

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، فروش NFT های “Otherdeeds” در یک فروش آنلاین در ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) باعث افزایش ارزش تقریباً ۲۸۵ میلیون دلاری ارزهای دیجیتال شد. فقط ApeCoin می تواند برای به دست آوردن «Otherdeeds» استفاده شود، که سپس می توان آن را با قطعه زمین های مجازی در متاورس با تم Bored Ape به نام «Otherside» مبادله کرد.

در عرض ۲۴ ساعت پس از این ضرب NFT تاریخی، Apecoin، توکن الهام گرفته شده از Bored Ape Yacht Club، به شدت سقوط کرد.

APE پس از کاهش به پایین‌ترین سطح ۱۴/۲۱ دلاری در ۲ می (۱۲ اردیبهشت)، اکنون با قیمت ۱۵/۳۹ دلار در CoinMarketCap معامله می‌شود. APE اکنون سی امین دارایی با ارزش از نظر مارکت کپ در بازار است.

پالی‌گان اخیراً اعلام کرد که با بیش از ۱۹،۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) در شبکه خود که در حال اجرا هستند، به نقطه عطف پذیرش جدیدی رسیده است، که ۵۰۰٪ افزایش نسبت به ۳۰۰۰ dApps در اکتبر (مهر ۱۴۰۰) را نشان می‌دهد.

PoS پالی‌گان اکنون بیش از ۸۰۰۰ تیم فعال ماهانه دارد که از ۶۰۰۰ تیم در ژانویه (دی ۱۴۰۰) و تنها چند هزار تیم در اکتبر (مهر ۱۴۰۰) افزایش یافته است. پالی‌گان همچنین ادعا می کند که PoS آن بیش از ۳/۴ میلیارد تراکنش را تکمیل کرده، بیش از ۱۳۵ میلیون آدرس منحصر به فرد و بیش از ۵ میلیارد دلار دارایی محافظت شده دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع