زمان خبر:33 ثانیه قبل

پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Nansen در حال افزودن تحلیل NFTها به مجموعه ابزارهای تحلیلی خود است و روز پنجشنبه اعلام کرد که ادغام با Solana که مدت ها انتظارش را می کشیدید، به صورت زنده انجام می شود.

این داده‌ ها که شامل حجم معاملات، تجزیه و تحلیل کیف پول و داشبوردهای ایجاد NFT می‌ شود، از دو بازار محبوب این اکوسیستم، Magic Eden و OpenSea که مجموعاً میزبان بیش از 95 درصد از کل معاملات NFT سولانا هستند، جمع آوری شده است.

پلتفرم سنگین اتریوم ماه ها است که به پشتیبانی سولانا چشم دوخته است و برای اولین بار در آوریل (فروردین)، تجزیه و تحلیل های خاصی را از بلاکچین محبوب ادغام کرده است.

پل هاروود، رئیس بخش محصولات در Nansen در مصاحبه ای به CoinDesk گفت: “ما در این سه ماهه تا جایی که می توانیم سخت کار کرده ایم. به نظر می رسد ما بسیار جلوتر از بقیه در این اکوسیستم هستیم. من فکر می‌کنم که ما نسبت به بسیاری از افراد قراردادهای بیشتری را اسکن کرده‌ ایم و همه آن‌ ها را به صورت زنجیره‌ ای و در زمان واقعی انجام می‌دهیم.”

در حالی که دنیای NFT های سولانا فاقد قدرت ستاره ای و توجهی است که توسط پروژه های تراشه آبی اتریوم جلب شده است، محبوبیت آن در میان معامله گران هرگز بهتر از این نبوده است. مزیت سولانا به دلیل هزینه‌ های تراکنش بسیار پایین آن است.

نانسن تعداد کاربران فعال خود را فاش نمی کند، اما یکی از نمایندگان به CoinDesk گفت که مجموعه خدمات NFT این پلتفرم با نام “NFT Paradise” در ماه های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coindesk

منبع