زمان خبر:2 دقیقه قبل

خانه ای واقع در گلفپورت، فلوریدا، اولین خانه ای در ایالات متحده خواهد بود که به عنوان NFT به حراج گذاشته می شود.

یک ملک با معماری اسپانیایی واقع در  6315 11th Ave.S فلوریدا به صورت آنلاین توسط شرکت فناوری املاک و مستغلات Propy مستقر در پالو آلتو با قیمت پایه 650,000 دلار به حراج گذاشته خواهد شد . این شرکت، حقوق مالکیت این ملک را به یک توکن دیجیتال تبدیل خواهد کرد.

لزلی الساندرا (Leslie Alessandra)، مالک فعلی این خانه، یک سرمایه گذار محلی املاک و مستغلات و بنیانگذار شرکت بلاکچین DeFi Unlimited است و هدف خود از این اقدام را به تصویر کشیدن کاربرد این فناوری در حال رشد در دنیای واقعی عنوان کرده است.

در این مزایده، NFT ارائه شده درست همانند یک سند فیزیکی، حقوق دیجیتالی ملک را در برخواهد داشت. این توکن غیرمثلی به عنوان یک LLC قانونی عمل می کند و اجازه می دهد تا حقوق مالکیت و اسناد مالکیت خانه به درستی محافظت شود.

به گفته الساندرا، پس از ضرب شدن این توکن، حقوق مالکیت خانه با یک نقاشی دیواری از یک هنرمند محلی در قالب یک NFT دیگر ارائه می شود.

البته، بعد از خرید اطلاعات آن باید در دفتر ثبت شهرستان ثبت شود تا به طور قانونی حقوق مالکیت منتقل گردد. به همین دلیل، وجود یک شخص حقوقی برای انتقال ملک الزامی خواهد بود.

حراج این خانه به صورت یک NFT روز 8 فوریه (19 بهمن) برگزار می شود و بیش از 2000 نفر تاکنون برای آن ثبت نام کرده اند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: beincrypto

منبع