زمان خبر:2 دقیقه قبل

تیم Harcox Finance برای اعلام انتشار خبر ” راه اندازی پروژه دیفای ایجاد شده برای ارائه راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری در دسترس‌تر و خدمت به جامعه دیفای” هیجان‌زده است. این تیم از قدرت نوآوری ها و آخرین فناوری ها مانند موارد ذکر شده در زیر برای دستیابی به هدف خود برای حل مسائل مقیاس پذیری استفاده می کند.

1. متاورس

Harcox Finance Metaverse بخش اصلی پروژه است. این بخش یک دنیای بازی مجازی است که زمان آن بر اساس سال 2230 است. این متاورس دارای ویژگی های جذابی است مانند:

زیبایی‌شناسی علمی تخیلی که شامل استفاده از شماتیک‌های روباتیک و درویدها می‌شود.
تمرکززدایی در امور مالی و حکمرانی.
تعامل با سیستم های بین سیاره ای و بیگانگان.

اعضای هارکاکس فاینانس متاورس تجربه‌ای خاص و جدید از زندگی در آینده‌ای غیرمتمرکز خواهند داشت که در آن زیبایی‌شناسی علمی و آینده نگری حرف اول را می زند.

در متاورس، افراد و شرکت‌ها می‌توانند زمین‌ها و املاکی را خریداری کنند که می‌توانند با NFT‌هایی که در بازار NFT هارکاکس فاینانس موجود است، بسازند. آن ها می توانند از املاک خریداری شده برای ساخت مدارس، دفاتر، سالن های رویدادهای ورزشی، کنسرت ها و سایر ساختمان های مرتبط استفاده کنند. این تیم به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها و زمین‌ها را با توکن هارکاکس فاینانس (HF)، ارز پیشنهادی برای همه انواع تراکنش‌ها در متاورس خریداری کنند.

تیم هارکاکس یک هدف دارد: “هارکوکس فایننس اقتصاد خودش را داشته باشد که مردم بتوانند زمین خود را به دیگران اجاره دهند، بیلبوردهای تبلیغاتی محصولات و خدمات ایجاد کنند، دفاتر، و مراکز کنفرانس، مدارس بسازند، و مکان‌های سرگرمی و ورزشی درون بازی ایجاد کنند تا کاربران بتوانند وقت خود را در آنجا بگذرانند.”

2. NFT ها

این تیم همچنین قصد دارد یک بازار NFT برای کاربران ایجاد کند تا کلکسیون‌ها و آثار هنری را که می‌توانند با استفاده از توکن هارکاکس فاینانس معامله کنند، به نمایش بگذارند. کاربران می توانند کالاهای مجازی و کلکسیونی دارای مجوز و ممتاز را از طریق برنامه هارکاکس فاینانس معامله نمایند. آن ها همچنین می توانند امکانات و تجهیزاتی را که برای توسعه فضاهای زمین خریداری شده در متاورس مورد نیاز است، توسعه دهند، به نمایش بگذارند، و بفروشند.

به عنوان یک کاربر، می‌توانید تجهیزات، آثار دیجیتال و کلکسیون‌های خود را در نمایشگاه‌های خود به نمایش بگذارید و از وسایل دیجیتالی و کلکسیونی خود برای ایجاد جلوه های تبلیغاتی برای جذب خریداران استفاده کنید.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coinquora

منبع