زمان خبر:5 ساعت قبل

StarSharks، استارشارکز (SSS)، یک اکوسیستم NFT-GameFi بر پایه جامعه مبتنی بر زنجیره BSC که توسط بازیکنان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان ایجاد شده است، دور فروش خصوصی خود را با ۴.۶۵ میلیون دلار جمع‌آوری شده، بسته است. به علاوه، این مبلغ برای ایجاد بازی های جدید هیجان انگیز و مراقبت از جامعه استفاده می شود.

سرمایه گذاران شناخته شده و برجسته به جایگاه خصوصی که قبلا برگزار شده بود پیوستند. برخی از آنها عبارتند از: AC Capital، YGGSEA، Gate.io Labs، Krypital Group، 3 Commas Capital، UniX، Infinity Ventures Crypto، Banter Crypto و Titans Venture، Everest Ventures Group، SL2 Capital، Hyperedge Capital، ICO Drops، YBB Foundation. ، Exnetwork Capital، Momentum 6، Genblock Capital و Jsquare.

علاوه بر این، قبل از اینکه فروش خصوصی انجام شود، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز و انکوباتور(incubator) آزمایشگاه بایننس-بایننس یک سرمایه گذاری استراتژیک در StarSharks انجام داد. متاورس کوسه که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است، توسط بازیگران ستاره سابق تیمی استودیو، بایننس و گوگل تأسیس شد.

این پروژه عمدتاً بر ایجاد اختلال در چشم انداز GameFi فعلی که دارایی ها در یک بازی هستند متمرکز است. در اینجا، بازیکنان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان می‌توانند NFT‌های کوسه را در داخل اکوسیستم جفت گیری، تصاحب و تجارت کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند NFT ها را به راحتی از یک بازی به بازی دیگر در متاورس کوسه منتقل کنند.

همچنین، کاربرانی که توانایی پرداخت هزینه خرید NFT را ندارند، می‌توانند با ویژگی اجاره StarSharks از بازیکن دیگری،NFT را اجاره کنند. این تابع «اجاره به بازی» به طور کامل استفاده و نقدینگی دارایی‌های NFT را فعال می‌کند. به زبان ساده، شکاف بین دارندگان NFT که زمان کافی برای بازی ندارند و بازیکنان فعالی که سرمایه اولیه کافی برای خرید NFT های ورودی ندارند را پر می کند. در همین حال، فرانکی، مدیر عامل StarSharks، نظرات خود را بیان کرد:

“StarSharks به توسعه یک پلتفرم بازی بلاک چین پیشرفته اختصاص دارد، با هدف به اشتراک گذاری و به حداکثر رساندن ارزش خلاقیت از طریق ایجاد مشارکت. ما از حمایت بیش از 30 سرمایه گذار نهادی معتبر و جامعه که به دیدگاه StarSharks اعتقاد دارند، سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر ساختن پلتفرم بازی نسل بعدی با هم هستیم.”

منبع

تبدیل آثار هنری به NFT و فروش بین المللی آثار

غول بازار NFT پلتفرم OpenSea، به دنبال رشد 13 میلیاردی