زمان خبر:4 دقیقه قبل

محمت آز (Mehmet Cengiz Oz) ،پزشک جراح و متخصص قلب ، شخصیت تلویزیونی و کاندیدای سنای ایالات متحده،در جهت پشتیبانی از طیف وسیعی از کالاها، خدمات و نرم افزارهای دیجیتال اقدام به ثبت رساندن نمادهای بازرگانی در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) کرده است.

نماد های بازرگانی دکتر آز برای کالاها و خدمات مجازی مطرح شده اند که شامل هنر، سکه های کلکسیونی، غذا، نوشیدنی، لباس خواب، عینک، جواهرات، عطرمردانه، محصولات زیبایی، محصولات بهداشتی، تجهیزات تناسب اندام و ورزش، لوازم تختواب، اسباب بازی، بازی ، پوسترها و وسایل برقی آشپزخانه است. بنابراین ، این مجری تلویزیون آمریکایی ترک‌تبار ممکن است علاقه مند به تصاحب بازارهای گسترده در دنیای مجازی باشد.

به ثبت رساندن نماد بازرگانی دکتر آز همچنین انجمن‌های جامعه و بخش اطلاعات درباره ی سلامت، تندرستی و سبک زندگی در جهت بکارگیری آنها در دنیای مجازی را دربرمیگیرد. این نماد به نوعی توسعه عرصه ای است که وی در برنامهٔ تلویزیونی خود پوشش می دهد.

گفتنی است که برنامهٔ تلویزیونیِ دکتر آز به دلیل ترویج طب سنتی توسط متخصصان پزشکی مورد انتقاد قرار گرفته است. وی علاوه بر اجرای این برنامه ، در نوامبر 2021(آبان-آذر) اعلام کرد که به عنوان یک جمهوری خواه در سنا در پنسیلوانیا نامزد می شود.

دکتر آز تنها چهره سرشناسی نیست که به دنبال به ثبت رساندن نماد های بازرگانی در متاورس است ، بلکه رستوران‌های زنجیره‌ای مستقر در ایالات متحده از جمله مک‌دونالد و پنرا برد نیز در راستای ساخت رستوران‌های مجازی در متاورس ، نماد های بازرگانی خود را ثبت رساندند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:theblockcrypto

منبع