زمان خبر:1 دقیقه قبل

چاک لیدل (Chuck Liddell)، ستاره UFC، رقابت طولانی مدت بین دوج کوین و شیبا اینو را دوباره شعله ور کرده است. «مرد یخی» اخیراً یک نظرسنجی توییتری منتشر کرده است تا از بین دوج کوین، شیبا و Safemoon، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب در بایننس اسمارت چین، یکی را انتخاب کند.

شیبا اینو و Safemoon با مجموع ۳۳۱۶۴ رای، پا به پای هم (به ترتیب ۴۲ و ۴۳ درصد) هستند. دوج کوین تنها ۱۴/۵ درصد از آرا را به دست آورده است.

مت والاس (Matt Wallace)، اینفلوئنسر دوج کوین، جامعه Safemoon را به خرید آرای جعلی متهم کرد تا رتبه اول را بگیرد.

لیدل سفر خود به ارزهای دیجیتال را در اوایل نوامبر (اواسط آبان) آغاز کرد و ادعا کرد که ویدیوهای زیادی از والاس را در مورد دوج کوین تماشا کرده است. 

این فوق ستاره همچنین در دو ماه گذشته مشغول استفاده از توکن های غیرمثلی (NFT) خود در توییتر بوده است.

پس از کسب عنوان قهرمانی سبک وزن در سال ۲۰۰۴ در مبارزه با تیتو اورتیز (Tito Ortiz)، لیدل به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های UFC در تمام دوران ظاهر شد. در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸)، او بازنشستگی خود را اعلام کرد.

لیدل تنها ستاره UFC است که از ارزهای دیجیتال استقبال می کند. بن آسکرن (Ben Askren)، قهرمان سابق MMA، سال هاست که یکی از طرفداران قوی بیت کوین بوده است. در می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹)، ادی آلوارز (Eddie Alvarez)، یکی دیگر از مبارزان موفق، اعلام کرد که آسکرن او را متقاعد کرده است که بیت کوین بخرد.

همانطور که U.Today گزارش داد، UFC برنامه خود را برای انتشار یک مجموعه توکن غیرمثلی (NFT) اعلام کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع