زمان خبر:2 دقیقه قبل

زنجیره BNB راه اندازی یک نقشه راه فنی را با هدف ارتقای ساختار غیرمتمرکز شبکه، ظرفیت زیرساختی برای زنجیره های جانبی و پتانسیل برنامه های غیرمتمرکز ساخته شده توسط توسعه دهندگان (DApps) برای بهبود عملکرد و کارایی اعلام کرده است.
این سند که در اجلاس BNB Chain Revelation اعلام شد، همچنین آخرین نسخه از برنامه انکوباسیون با ارزش ترین سازنده را برای مهندسین نرم افزار مشتاق Web3 نشان داد.
در فوریه امسال(بهمن 1400)، زنجیره بایننس و زنجیره هوشمند بایننس ادغام شدند تا آنچه را که اکنون به عنوان زنجیره BNB نامیده می شود، تشکیل دهند که یک لایه زیرساختی چند زنجیره ای است که از اکوسیستم جدید و همچنین مکانیسم های حاکمیتی BNB پشتیبانی می کند.

برخی از پیشرفت‌های قابل توجه‌تر نقشه راه شامل معرفی زنجیره‌های جانبی برنامه اصلی شبکه BNB با META Apes و Metaverse World است. تقریباً دوبرابر کردن تعداد اعتبارسنجی‌های غیرمتمرکز به 41 مورد از طریق پیشنهاد BEP-131 و افزایش متوالی ظرفیت تراکنش بلوک زنجیره هوشمند BNB به 200 میلیون در سه ماهه سوم سال 2022(تابستان 1401) برای بهبود کارایی هزینه و سرعت از جمله آن است.


مدیر اجرایی بنیاد بایننس، یوری فروچیو(Uri Ferruccio)، ارزیابی خود را از اینکه چگونه اجرای نقشه راه می تواند از رشد اکوسیستم زنجیره BNB حمایت کند، به اشتراک گذاشت و اظهار داشت:
“این پیشرفت‌های تکنولوژیکی قابل توجه هستند زیرا تغییرات اساسی را هم برای جامعه توسعه‌دهندگان و هم برای کاربران نهایی به ارمغان می‌آورند و تأکید بر نوآوری، پایداری، تقویت مکانیسم حاکمیت زنجیره BNB و سرمایه‌گذاری در امنیت خواهد بود.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع