زمان خبر:15 دقیقه قبل

حجم روزانه در بازار توکن های غیر قابل تعویض LooksRare پس از راه اندازی رسمی این پلتفرم در 10 ژانویه(20 دی) از 394 میلیون دلار فراتر رفته است.
این پلتفرم توانست با ارائه تنها 2 درصد کارمزد برای فروش پایه و کارمزد صفر در فروش خصوصی، این پایگاه مشتری را در مقایسه با کارمزد 2.5 درصدی رقیب OpenSea برای هر تراکنش، به ارمغان بیاورد. این پروژه همچنین به معامله گران اجازه می دهد تا در قالب توکن بومی LOOKS خود برای خرید و فروش NFT ها، جوایزی کسب کنند.
NFT های برتری که LooksRare را تحت تاثیر قرار داده اند، مجموعه Meebits هستند که از LarvaLabs ، همان سازندگان Cryptopunks و Autoglyphs می آیند.
طبق داده‌های دپ رادار، Meebits در حال حاضر برترین مجموعه موجود در بازار در زمان نگارش مقاله است. شایان ذکر است که DappRadar یک سلب مسئولیت برای برجسته کردن پولشویی بالقوه در حال انجام با Meebits در LooksRare درج کرده است.
سایر معامله گران نیز ظن مشابهی به پولشویی دارند. تعدادی از معاملات نادرست مکرر توسط روزنامه نگار کالین وو ثبت شده است. طبق گزارش او: “حجم تراکنش Meebits به 52771 اتر رسیده است. نهنگ ها برای به دست آوردن توکن ها دائماً تراکنش ها را تکرار می کنند.
نقطه تردید دیگری در روز چهارشنبه زمانی که Meebit NFT به قیمت 49.5 میلیون دلار در اتریوم فروخته شد مطرح شد. معامله گران ادعا می کنند که این معامله تقلبی بوده است و به این استناد می شود که ترکیبی از حق امتیاز صفر درصد LooksRare و اجرای پاداش های LOOKS باعث ایجاد انگیزه در پولشویی می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع