زمان خبر:1 دقیقه قبل

حجم بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بین آگوست تا نوامبر(مرداد تا آبان) 2021 به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. طبق گزارش The Block Research، دسامبر(آذر) این روند را شکست.

حجم ماهانه NFT برای بازارهای مبتنی بر اتریوم از نوامبر تا دسامبر 16.6 درصد افزایش یافت و در آخرین ماه سال 2021 به 2.26 میلیارد دلار رسید.

توضیحات احتمالی برای افزایش حجم فروش در ماه دسامبر می تواند افزایش علاقه به Bored Ape Yacht Club (BAYC) و NFT های متمرکز بر بازی در آن ماه باشد.

در اواخر نوامبر، شرکت پرداخت کریپتو مستقر در بریتانیا، MoonPay، سرویسی را معرفی کرد که به افراد مشهور اجازه می داد NFT های گران قیمت مانند BAYC را خریداری کنند. تا 2 دسامبر، افراد مشهوری مانند پست مالون، جیمی فالون، دیپلو و دی جی خالد با استفاده از خدمات MoonPay یک Ape خریداری کردند.

در حالی که BAYC به بالاترین حد خود رسید، NFT های متمرکز بر بازی نیز در ماه دسامبر برجسته شدند. همانطور که داده‌های The Block نشان می‌دهد، NFT‌های بازی از روند مشابهی با حجم فروش در بازار NFT پیروی کردند. حجم تراکنش هفتگی برای NFT های بازی به طور پیوسته از آگوست تا نوامبر قبل از افزایش از نوامبر تا دسامبر کاهش یافت.

week 1 - حجم بازارهای NFT مبتنی بر اتریوم در دسامبر روند نزولی چهار ماهه را شکست

در ماه دسامبر، جاستین کان، یکی از بنیانگذاران توییچ، یک پلتفرم NFT متمرکز بر بازی به نام فراکتال(Fractal) را اعلام و راه اندازی کرد و غول بازی Ubisoft شروع به آزمایش NFT کرد.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:theblockcrypto

منبع