زمان خبر:7 دقیقه قبل

دائو پلی ایت فروارد (PIF DAO) سال 2022 را با اعلام اینکه تنها شش ماه پس از راه اندازی، 6 میلیون دلار از سرمایه گذاران خصوصی جمع آوری کرده است، آغاز کرد.
DAO شامل انجمنی متشکل از بیش از 40000 بازیکن و 3000 دانش پژوه در سرتاسر فیلیپین و اندونزی است که همه آنها از طریق یک برنامه مدیریت دانش پژوه بازی برای کسب درآمد (P2E) مدیریت می شوند.
در حال حاضر، DAO در چندین بازی برجسته Metaverse P2E، از جمله Axie Infinity، تتان آرنا، Pegaxy و Dragonary، بازیکنانی دارد.
یکی از بنیانگذاران Cholo Maputol به کوین تلگراف گفت که این بودجه برای افزایش برنامه های بورسیه DAO، افزایش پلت فرم هیئت مدیره P2E و تامین مالی برخی از سرمایه گذاری های اولیه در بازی های P2E و پروژه های زیرساختی استفاده خواهد شد.
“هدف PIF DAO برداشتن یک قطعه بزرگتر از پای نیست، بلکه رشد پای و افزایش پاداش برای بازیکنان است.”

در اطلاعیه 2 ژانویه(12 دی)، DAO بیان کرد که سری جمع‌آوری سرمایه نشان‌دهنده مرحله بعدی آن برای «ساخت پلتفرمی است که Play-to-Earn را به یک تجربه Plug-and-Play برای اصناف و بازیکنان بیشتری در سراسر جهان تبدیل می‌کند».
Maputol به کوین تلگراف توضیح داد که بازی P2E می تواند برای بسیاری از بازیکنان غیرقابل دسترسی باشد زیرا برای شروع به دانش فنی زیادی مانند راه اندازی کیف پول و خرید توکن نیاز دارد.
ما می‌خواهیم اکوسیستمی بسازیم که همه چیز را انتزاع کند تا هر مدیر یا بازیکنی بتواند به طور یکپارچه بازی برای کسب درآمد را شروع کند (plug-and-play).
سرمایه گذاران عمده ای که در این جدول ثبت نام کردند شامل Signum Capital بود که از پروژه های برجسته دیگری مانند Polkadot و Ren نیز حمایت کرده است.
شرکای دیگری که ثبت نام کردند عبارتند از: Kyber Ventures، UOB Venture Management، Jump Capital، GBV، LD Capital، Great South Gate، Octava، 975 Capital، Arcane Group، Tokocrypto، AU21، Double Peak Group، Faculty Group، NxGen، DWeb3 Capital، GSR. ، SL2 Capital و Mintable.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

 

منبع