زمان خبر:1 دقیقه قبل

اتریوم در بدترین شرایط هم دست از تلاش برای جذب کاربران بیشتر برنمی دارد تا جایی که آدرس های دارنده یک تا ده واحد اتر (ETH) با رسیدن به مرز 1 میلیون به نقطه عطف جدیدی رسیده است. پذیرش اتریوم از آن جهت در وضعیت فعلی همچنان در حال افزایش است که این شبکه یکی از شبکه‌های مورد تقاضا در بازارهای داغ این روزها مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

علاوه بر این، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آمریکایی آرک اینوست (ARK Invest) اخیراً در گزارشی با نام «BigIdeas2022» ادعا کرد که قیمت و ارزش بازار ETH می‌تواند تا سال 2030 به ترتیب به 180000 و 20 تریلیون دلار برسد.

از سوی دیگر، نهنگ‌های اتریوم پس از افزایش سبد دارایی های خود تا 200000 ETH در هفته گذشته، پوزیشن های خود را افزایش داده‌اند. این نوع انباشتگی در دو ماه گذشته بی سابقه بوده و نشان می دهد که نهنگ ها به بازی خرید خود بازگشته اند.

در همین حال، نرخ توکن سوزی اتریوم در ماه ژانویه (دی و بهمن) به شدت افزایش یافت. به عنوان مثال، کاهش تورم روزانه در تاریخ 10 ژانویه (20 دی) پس از سوزاندن 6823 واحد ETH به بالاترین سطح تاریخی خود رسید. بنابراین، انتظار می رود ژانویه 2022 (دی و بهمن) به عنوان ماهی با کمترین میزان انتشار در تاریخ اتریوم بسته شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: blockchain.news

منبع