زمان خبر:۱۴۰۰/۱۰/۰۱

در اوایل سال جاری، یوبی سافت(Ubisoft) پس از اینکه aleph.im استارت آپ ذخیره سازی و محاسباتی مبتنی بر بلاک چین به بخشی از آزمایشگاه کارآفرینان یوبی سافت تبدیل شد، به عنوان اپراتور نود کانال اصلی به شبکه آن پیوست. روز سه‌شنبه، aleph.im اعلام کرد که یک راه‌حل ذخیره‌سازی غیرمتمرکز برای کوارتز Ubisoft ارائه می‌کند تا بتواند بیشترNFT را در بازی‌های AAA یوبی سافت وارد کند.

بازیکنان می توانند NFT های پویا به نام Digits on Quartz را بدست آورند که در بازی Ubisoft’s Tom Clancy Ghost Recon Breakpoint استفاده می شود. بازیکنان می‌توانند از Digits در بازی استفاده کنند و همچنین می‌توانند آن‌ها را در بازارهای Rarible و Objkt برای خرید دیگران به فروش برسانند. فراداده و تاریخچه مورد برای عموم در دسترس خواهد بود.
فناوری Aleph.im به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا اسامی و دستاوردهای صاحبان آیتم‌های قبلی و همچنین توضیحات و ویدیوها را ببینند. مزایای سیستم aleph.im شامل ذخیره ایمن ابرداده NFT در یک شبکه ذخیره سازی کاملاً غیرمتمرکز از بیش از 70 نود است که امکان ردیابی تمام مالکیت NFT در بلاک چین تزوس را فراهم می کند.
یوبی سافت و aleph.im ادعا می‌کنند که با هم کار می‌کنند تا NFT‌های استاتیک سنتی را به چالش بکشند و ایجاد NFT‌های پویا را با ابرداده‌هایی که با انتقال از بازیکنی به بازیکن دیگر تکامل می‌یابند، امکان‌پذیر می‌سازند.
دیدیه ژنوویس(Didier Genevois)، مدیر فنی بلاک چین یوبی سافت، گفت که بازیکنان باید واقعاً مالک Digit خود باشند تا بتوانند به قول این فناوری عمل کنند. او گفت: «نقش Aleph.im در ساخت این آزمایش کلیدی بود، زیرا به ما اجازه داد تا ذخیره‌سازی دارایی‌های ویدیویی و ابرداده‌های دیجیتال را غیرمتمرکز کنیم.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

 

 

منبع