زمان خبر:5 ثانیه قبل

جنبش NFT سرعت گرفته است و جهان با پیوستن برندهایی مانند آدیداس و نایک به این مسابقه، توجه همه را به خود را جلب کرده است. از هنر رمزارز معاصر گرفته تا NFT های درون بازی بلاک چین، ظهور این صنعت پرسود فرصت های زیادی را برای سازندگان NFT در بلاک چین باز کرده است. با ظهور Cryptopunks، CryptoKitties و CurioCards در اوایل سال 2017(1395)، بازارهای آنلاین برای مبادله این NFT ها کشش گسترده ای پیدا کردند.

OpenLive NFT یک پلتفرم در حال ظهور در صنعت NFT است که توسط برخی از توسعه دهندگان بسیار با تجربه در فضای فناوری ساخته شده است. این اجازه می دهد تا مردم به طور یکپارچه توکن های غیرقابل تغییر را مبادله کنند و دنیای خلاقیت های مجازی را متفاوت دریابند.

بازارهای NFT دروازه‌های معتبری برای کشف دنیای محتوای دیجیتال هستند. چندین بازار NFT مانند OpenSea، Rarible و SuperRare Foundation برخی از پلتفرم های پیشرو NFT هستند که باعث پذیرش جریان اصلی می شوند. قابلیت‌های منحصربه‌فرد OpenLiveNFT قصد دارند بازار NFT را رهبری کنند و به دنبال کمک به سازندگان با اجازه دادن به آنها برای تولید مقادیر حیرت‌انگیز هنر و انتشار آن بر روی بلاک چین است.

NFT ها در ماه های اخیر فراتر از تصور منفجر شده اند. بازار NFT که در حوزه هنر رمزارز قرار گرفته است، اخیراً به 7 میلیارد دلار افزایش یافته است. از هنر، موسیقی گرفته تا متون و گرافیک، این دارایی های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین در حال جذب گسترده هستند. کلکسیونرهای NFT میلیاردها دلار را برای دارایی های انحصاری با جهش به سمت بلاک چین خرج کرده اند. بازارهای نوظهور نیروهای محرکه ای هستند که به طور تصاعدی بازار NFT را هدایت می کنند. بازار OpenLive برای میزبانی NFT های انحصاری ایجاد شده از طریق تأیید ریاضی طراحی شده است که بازار همیشه در حال رشد NFT را تقویت می کند.

در مقایسه با سایر بازارها

با حمایت شرکای استراتژیک و صندوق های سرمایه گذاری پیشرو از جمله UFIN، AIC، STECH، FUDU Bank، J Launchpad، Meta Futures، BARMY، BSC Station، CoinPublic، FA Capital، CG، Crypto.F Ventures، Moniwar، ZukiMoba، Cowboy Snake، پروژه‌ها با هدف ایجاد انقلابی در نحوه عملکرد بازارهای غیرمتمرکز NFT هستند.

OpenLive یک بازار غیرمتمرکز NFT در حال ظهور است که شکاف بین سازندگان، رهبران فناوری و سرمایه‌گذاران در حوزه رمزنگاری را پر می‌کند. این امکان ایجاد یا حراج مجموعه‌های دیجیتال انحصاری را از طریق دسته‌هایی از جمله هنر، کلیپ‌های ویدیویی، بازی، املاک، موسیقی، ورزش و موسیقی فراهم می‌کند. ویژگی های جالبی مانند لانچ پد NFT، UI/UX بصری که به سمت ساده کردن سفر NFT برای کاربران غیر فنی طراحی شده است و هزینه تراکنش های پایین برخی از نکات برجسته بازاری است که به زودی راه اندازی می شود.

با توجه به اینکه تعدادی از بازارهای NFT با مشکلات مقیاس پذیری مواجه هستند و مانع تجربه کاربری روان می شوند، بازار OpenLive NFT به مشکلاتی مانند هزینه Gas بالا، تراکم شبکه، توان عملیاتی کم و رابط های پیچیده رسیدگی می کند. این مشکلات اغلب توسعه دهندگان را از استفاده از پتانسیل NFT ها محدود می کند. با توجه به تمرکز اکثر پلتفرم ها بر روی زنجیره هوشمند اتریوم یا بایننس، OpenLiveNFT Omnichain است که امکانات بیشتری را برای آینده NFT ها به ارمغان می آورد.

OmniChain، مانند سایر نوآوری های تکنولوژیکی موجود در اکوسیستم NFT، می تواند با چندین کانال توزیع مرتبط شود. این فناوری همچنین دارای یک رابط کاربر پسند است که برای همه جذاب است. با استفاده از یک مدل آسان، اطلاعات مدیریت افراد را در تمام شبکه ها همگام می کند و به بهینه سازی کانال های فروش کمک می کند. کاربران می توانند از ازدحام پهنای باند و سایر مسائل مرتبط که اغلب منجر به قطع سرویس در شبکه می شود جلوگیری کنند.

مسیر پیش رو

OpenLive NFT با یک نقشه راه و پیشرفت های قوی،مسیر جامعی را با راه اندازی بازار NFT در سه ماهه دوم 2022(بهار 1401) اعلام کرده است. در همان سه ماهه، قصد دارد مجموعه های انحصاری را در بازار خود فهرست کند. این پروژه قصد دارد یک کیف پول DAPP راه اندازی کند و ویژگی های جالب تری از جمله درگاه پرداخت را ارائه کند.

در حال حاضر، بازار غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین، راه اندازی خود را بر روی پلتفرم های پیشرو IDO مانند ایستگاه BSC آماده می کند. پذیرندگان اولیه و اعضای انجمن از مزیت اولیه برای شرکت در پیشنهاد اولیه DEX که اواخر ژانویه(اوایل بهمن) برگزار می شود برخوردار خواهند بود. OpenLive NFT در جهت آوردن محصولات با تکنولوژی بالا به حوزه رمزارز به منظور افزایش پذیرش در جریان اصلی، طراحی شده است.

منبع