زمان خبر:7 دقیقه قبل

استارت‌آپ متاورس، پورتالز(Portals)، سرمایه‌های تازه‌ای را برای تامین مالی متاورس مبتنی بر مرورگر خود جمع‌آوری کرده است که به افراد اجازه می‌دهد بدون تجهیزات واقعیت مجازی (VR) وارد شوند.
آدام گومز(Adam Gomez)، یکی از بنیانگذاران پورتالز، به کوین تلگراف گفت که یک پلتفرم مبتنی بر مرورگر، مانع ورود به متاورس را برای بسیاری از افراد کاهش می دهد. تنها با کلیک بر روی یک پیوند، کاربران می توانند وارد متاورس یا فضای شخص دیگری شوند. او اضافه کرد که کاربران برای ورود یا شکل دادن به متاورس نباید نیازی به هدست واقعیت مجازی یا رایانه شخصی بازی داشته باشند.
با استفاده از بلاک چین سولانا، Portals metaverse بر روی یک مرورگر وب مانند گوگل کروم یا Microsoft Edge کار می کند. این به افراد اجازه می دهد تا فضای مجازی شخصی شده خود را در متاورس بسازند.
پورتالز از تکمیل سری سرمایه گذاری اولیه 5 میلیون دلاری در روز جمعه خبر دادند که به رهبری Greylock Partners، با مشارکت Multicoin Capital، Solana Ventures، Foundation Capital، Alameda Research، Sino Global Capital، The Chainsmokers’ Mantis VC، Wave7، Cultur3 Capital، SkyVision Capital و MonkeVentures و همچنین سرمایه گذاران فردی برجسته مانند جاستین کان و رابین چان را به دنبال دارد.
متاورس در چند ماه گذشته به یک موضوع اصلی تبدیل شده است زیرا پلتفرم هایی مانند فیس بوک و مایکروسافت وارد رقابت برای ساختن دنیای مجازی برای VR شده اند. پورتالز اکنون به این لیست می پیوندند زیرا جایگزین مبتنی بر مرورگر خود را برای آن بازیگران اصلی آورده است.

به گفته گومز، هدف این است که پورتالز را به بهترین شهر متاورس تبدیل کنیم که میزبان میلیون ها ساکن و بازدیدکننده است. او می‌گوید که بازدیدکنندگان می‌توانند به آهنگ‌های موسیقی گوش دهند، در کنسرت‌ها شرکت کنند، خرید کنند و سایر فعالیت‌های متاورس محبوب را انجام دهند.
متاورس به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ایده ها برای سال 2022 است. طبق داده های اخیر، صنعت متاورس بیش از 26 میلیارد دلار ارزش بازار دارد. ظرفیت‌های جدیدی به جهان‌های مجازی اضافه می‌شوند تا تجربیات همه‌جانبه‌تری ایجاد کنند، در حالی که قابلیت‌های جدیدی نیز برای بهبود ظرفیت‌های موجود در حال توسعه هستند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع