زمان خبر:5 ثانیه قبل

قیمت سهام فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب بازی‌های ویدیویی گیم استاپ (GME) در یک روز تقریباً 13 درصد افزایش یافت و در میان شایعات آنلاین در مورد همکاری با مایکروسافت برای کار روی بازی NFT منتشر شد.
در زمان نگارش این مقاله، GME در زمان بسته شدن بازار در 8 فوریه(19 بهمن) روی 115.60 دلار قرار دارد و طبق داده‌های TradingView در معاملات بعد از ساعت کاری نیز در همین سطح باقی مانده است.
GME در ماه فوریه(اواسط بهمن) با قیمت حدود 100 دلار شروع به کار کرد و در این ماه به پشتوانه مشارکت GameStop با راه حل مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم متمرکز بر توکن های غیرقابل تعویض، Immutable X، برای توسعه بازار NFT آینده خود، کار خود را آغاز کرده است. به عنوان بخشی از این معامله، GameStop همچنین یک برنامه کمک مالی 100 میلیون دلاری را به صورت توکن های IMX برای سازندگان محتوای NFT و توسعه دهندگان فناوری اجرا می کند.
آخرین شایعات منتشر شده از طریق کانال هایی مانند Reddit و Twitter نشان می دهد که گیم استاپ ممکن است با مایکروسافت برای راه اندازی یکپارچه سازی NFT در بازی های موجود، همراه با ایجاد بازی های جدید متمرکز بر NFT همکاری کند.

به طور خاص، یورک رودز(Yorke Rhodes)، مدیر بخش بلاک چین مایکروسافت، ایکس‌باکس، مایکروسافت و گیم‌استاپ را در توییت خود تگ کرد و احتمالاً به این موضوع اشاره می‌کند که غول فناوری ممکن است در پشت صحنه مشارکت Immutable X و GameStop نقشی داشته باشد.

در حالی که مشخص نیست ارتباط دقیق بین این سه طرف چیست، یک پست در 6 فوریه(17 بهمن) در انجمن r/Superstonk Reddit یک فرضیه قابل توجه از آنچه که این مشارکت می تواند متضمن باشد را تشریح کرد.
با اظهار نظر در مورد خرید 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از غول بازی اکتیویژن بیلیزارد، bamfcoco1 به بازی کارت کلکسیونی بازیکن نوبتی این شرکت در مقابل بازیکن Hearthstone اشاره کرد که برای ادغام NFT از طریق Immutable X و گیم استاپ آماده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع