زمان خبر:3 دقیقه قبل

روز سه‌شنبه، رایان وایت (Ryan Wyatt)، رئیس بخش بازی‌های یوتیوب، اعلام کرد که در ماه فوریه (بهمن) یوتیوب را ترک خواهد کرد. به دلیل مدیریت فوق العاده ی او، بخش بازی‌های یوتیوب روزانه پذیرای بیش از 250 میلیون کاربر می باشد که شامل صدها میلیارد زمان تماشا در هر سال می شود. وایت در توضیح استعفای خود به علاقه اش به بلاکچین و توسعه Web3 اشاره کرد. او به زودی به استودیوی پالیگان به عنوان مدیر عامل آن ملحق خواهد شد.

Polygon Studios شامل توکن‌های بازی و NFTها می باشد و همچنین بازوی اصلی شبکه مقیاس‌بندی لایه دو اتریوم است. پالیگان قصد دارد 100 میلیون دلار برای پروژه های تحت رهبری استودیوی فرعی خود که در ژوئیه 2021 (تیر 1400) راه اندازی شده است، اختصاص دهد. اهداف این شرکت توسعه بازی های غیرمتمرکز، جذب علاقه مندان به بلاکچین و اکوسیستم توکن های NFT و تبدیل پالیگان به عنوان یک بلاکچین شایسته جهت سرعت بخشیدن به تحول Web3 است. وایت در مورد نقش جدیدش گفت:

“من بر رشد اکوسیستم توسعه دهندگان از طریق سرمایه گذاری، بازاریابی و پشتیبانی از توسعه دهندگان و پر کردن شکاف بین Web 2.0 و 3.0 تمرکز خواهم کرد. من سازمان Polygon Studios را در زمینه بازی، سرگرمی، مد، اخبار، ورزش و موارد دیگر رهبری خواهم کرد.”

وایت در بیانیه خروج خود، خاطرات خوشی از اولین روز خود در دفتر مرکزی Google’s Mountain View در کالیفرنیا در سال 2014 (1393) تعریف کرد. او همچنین از سوزان وویچیکی، مدیرعامل و رابرت کینکل، مدیر ارشد تجاری، به دلیل استخدام او در هشت سال پیش، قدردانی کرد. در همین حال، استودیو پالیگان استقبالی گرم از وایت برای نقش جدیدش ترتیب داده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع