زمان خبر:3 ثانیه قبل

شبکه رونین(Ronin Network)، یک زنجیره جانبی شبیه اتریوم(Ethereum) است که قرار است فاز بعدی پیشرفت اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) را سوپرشارژ کند. اکنون به انتشار عمومی دارایی بومی خود، RON نزدیک‌تر شده است.

“تاریخ هدف” برای RON تنظیم شده است

با توجه به توئیتی که تیم Ronin Network در حساب رسمی خود به اشتراک گذاشته است، سرانجام، توسعه دهندگان در مورد تاریخ راه اندازی RON به عنوان توکن این شبکه تصمیم گرفتند.

در همان زمان، تاریخ ممکن است تغییر کند. زیرا برخی از قطعات طراحی آن هنوز “در حال حرکت هستند”.

یک هفته پیش، جفری زیرلین(Jeffrey Zirlin)، یکی از بنیانگذاران و رهبر رشد Axie Infinity، یک ایردراپ منحصر به فرد را برای معرفی توکن RON به علاقه مندان به گیم فای (GameFi) راه اندازی کرد. او به دنبال کنندگان خود اطمینان داد که انتشار عمومی RON در کارتها است.

“برندگان پس از راه اندازی RON، به زودی اعلام خواهند شد.”

جامعه بزرگ و پرشور Axie Infinity منتظر انتشار RON میباشد. این دارایی جدید برای پاداش دادن به “کشاورزان بازدهی(yield farmers)” که قصد دارند به پروتکل دیفای Ronin، کاتانا (Katana) به عنوان ارائه دهندگان نقدینگی بپیوندند، استفاده خواهد شد.

Axie Infinity و Ronin Network: راه طولانی در پیش است

ترونگ نگوین (Trung Nguyen)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل اسکای میویس (Sky Mavis)، خالق Axie Infinity، در یک وایت پیپر تاکید کرد که Ronin Network، در مورد رشد، مقیاس بندی و تکامل خواهد بود:

“ما در مورد امکاناتی که Ronin به ارمغان می آورد بسیار هیجان زده هستیم. اگرچه Ronin هنوز در مرحله اولیه است، اما به طور مداوم در طول سال‌ها تکامل می‌یابد تا به روح و اخلاق بازی‌های بلاک چین خدمت کند. از جنبه فنی، ما همچنین به دنبال راه حل های مختلف برای تقویت و مقیاس پذیری بیشتر Ronin هستیم. به عنوان مثال، zKSyncs امیدوارکننده به نظر می رسد، اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا آماده تولید شود، به خصوص برای NFT ها و بازی ها.”

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، Axie Infinity یکی از برجسته‌ترین پروتکل‌های 2021 (1400) GameFi است. در 5 اکتبر(13 مهر)، 152 میلیون دلار در دور سری جمع آوری سرمایه B خود به دست آورد.

این دور توسط آندرسن هورویتز (Andreessen Horowitz)، پارادایم (Paradigm) و اکسل (Accel) رهبری شد، در حالی که اف تی ایکس (FTX)، سامسونگ (Samsung) و استاندارد کریپتو (Standard Crypto) نیز از Sky Mavis در تلاش‌های جمع‌آوری سرمایه حمایت کردند.

شبکه Ronin به همراه خود Axie Infinity، بازی Project K و پروتکل Katana DeFi، پروژه های اولویت‌دار برای اکوسیستم Sky Mavis است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع