زمان خبر:3 ثانیه قبل

بازی و بازار جهان باز NFT و Gif Games به طور رسمی همکاری خود را با Talao، پلتفرمی که راه حل های هویتی برای Web3 ارائه می دهد، اعلام کرده است. در جزئیات، Gif Games شبکه ای است که مسئول ایجاد Tezotopia است. با ادغام فناوری Talao مانند Passport3 و Grow3، Tezotopia سطح بعدی تجربه را در اختیار همه کاربران خود در این فضا قرار می دهد.

جواب گارزا(Joab Garza)، بنیانگذار Tezotopia،

“Tezotopia یک بازی کاملاً جدید است که برای Web3 ساخته شده است. آینده بازی در بلاک چین است و ما در خط مقدم آن هستیم. برای به حداکثر رساندن تجربه کاربران، ما یک هویت دیجیتالی همه کاره برای بازیکنان ایجاد کرده‌ایم که برای برندها کاملاً کاربردی است، اما بدون به خطر انداختن حریم خصوصی بازیکنان. این جاه طلبی ما با تیم تالائو است.”

Tezotopia یک پلتفرم بازی استراتژی زمان واقعی Web3 است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در یک متاورس آینده‌نگر رقابت کنند. همکاری شبکه ای آن با فناوری Talao’s Passport3 به بازیکنان این امکان را می دهد تا هویت آواتارها یا داده های خود را با سطح کاملی از حریم خصوصی به اشتراک بگذارند.

همچنین، Tezotopia metaverse به بازیکنان خود امکان می‌دهد تصمیم بگیرند که چه شرایط عنصر هویت دیجیتال را با برندها یا سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند از تجربیات خود در بازی استفاده کنند تا احتمالاً در سایر برنامه های وب 3 از مزایایی برخوردار شوند.

تیری تیونت(Thierry Thevenet)، مدیر اجرایی Talao،

“برنامه های Web3 به کاربران امکان کنترل داده های خود را می دهند. اما به پلتفرم ها اجازه دسترسی به اطلاعات مشتریان خود را نمی دهند. در این زمینه، برندها نمی‌توانند از ابزارهای سنتی خود مانند تبلیغات، کوپن یا کارت‌های وفاداری استفاده کنند. فناوری‌های ما که در Tezotopia Metaverse مستقر شده‌اند، آنها را قادر می‌سازد تا از مزایای کامل این ابزارها استفاده کنند.”

از سوی دیگر، فناوری Grow3 Talao به برندها امکان می‌دهد تا گیمرها را به خدمت بگیرند و بتوانند برنامه‌های جذب یا وفاداری خاصی را توسعه دهند، در حالی که این برند می‌تواند احترام کامل به حریم خصوصی گیمرها را تضمین کند. برندها همچنین بدون بهره‌برداری از داده‌های شخصی، ترافیکی را در دنیای فیزیکی از کمپین‌های بازاریابی ایجاد شده در metaverse ایجاد می‌کنند.

منبع